-->

Tahukah Anda BITCOIN Buleh Digali Secara Cloud Mining Di Hashocean.com

Terlebih dahulu, mari kita mengenali BITCOIN dan kelebihannya. Anda akan mengenali apakah itu bitcoin melalui artikel ini. Jadi selepas ini, anda akan betul-betul faham tentang Bitcoin dan kelebihannya. Video dibawah untuk menerangkan tentang Bitcoin.


Video dibawah pula menerangkang bagaimana Bitcoin digali.


Di dalam artikel ini, saya tidak mahu membuat anda pening kepala dengan segala terma dan bahasa yang berbelit-belit. Secara dasarnya, anda perlu memahami Bitcoin :

•Bitcoin adalah matawang digital.
•Matawang dan emas adalah berbeza sifat.
•Bitcoin tidak dimiliki oleh mana-mana negara atau syarikat.
•Konsep bagi duit adalah ia boleh dicetak tetapi konsep bagi emas dan bitcoin adalah sama iaitu tidak boleh dicetak dan ia hanya boleh dilombong.
•Bitcoin dilombong secara digital
•Bitcoin sudah semakin diterima oleh kebanyakan syarikat bermula dari syarikat kecil hinggalah kepada syarikat gergasi seperti Microsoft, Virgin Airlines dan Expedia (membeli tiket penerbangan dan tempahan hotel).
•Sekiranya anda obses mengenai pelaburan emas dan betapa memikirkan bahawa emas suatu hari akan naik lebih dari 1000%, janganlah anda terkejut apabila mengetahui pada tahun 2011, 1 unit Bitcoin hanya bernilai $0.10 dan pada hari ini telah naik menjadi $250 untuk satu Bitcoin (melebihi 1000% dalam waktu 4 tahun) dan nilai ini akan terus menaik.
•Perniagaan menggunakan emas telah dipraktikkan sejak azali lagi. Sekarang adalah masa untuk menggantikan wang kertas dengan bitcoin yang menggunakan konsep yang sama dengan emas.
•Kesedaran mengenai bitcoin masih sangat minimum bukan sahaja di dalam negara tetapi secara global.


Terdapat 2 cara untuk melombong Bitcoin:

1. Melombong sendiri mengunakan machine/server khas
2. Melombong secara cloud mining.

Cloud Mining sangat popular kerana penggali hanya perlu membeli kh (power) untuk melombong Bitcoin. Lebih banyak kh yang dibeli, lebih banyak Bitcoin yang akan dapat digali.

Kini anda buleh mengali Bitcoin secara cloud mining di HASHOCEAN.COM. Kenapa kami promote HashOcean? ini kerana HASHOCEAN adalah most reliable and profitable cloud mining available right now. Untuk mendaftar sila klik pada banner dibawah.

HashOcean

Hashocean adalah entiti yang masih aktif membayar dan mengagihkan bitcoin (BTC) kepada pemegang akaun berbayar Hashocean.

Hashocean ini sudah beroperasi selama 2 tahun sehingga kini. Hasil dan pendapatan pelombongan yang Hashocean terima daripada bebarapa jenis coin akan ditukar kepada bitcoin . Tujuan untuk pengagihan bonus kepada pemegang akaun hashocean berbayar dengan dikreditkan bitcoin ke akaun anda setiap hari

Mempunyai 7 kawasan pelombongan yg dikenali sebagai 'data centre' diseluruh dunia.

Untuk kita memperolehi bitcoin setiap hari hashocean menawarkan KH/s iaitu beli power serendah $6.20 (20kh/s) sehingga $1288 (5600kh/s)@boleh beli lebih mengikut bajet anda. Lagi tinggi power yang anda beli lagi tinggi bitcoin yang anda akan terima setiap hari.

Bagaimana mahu membeli power di Hashocean?

Tiada cara lain melainkan anda perlu ada bitcoin. Jika anda newbie dalam bitcoin berikut adalah cara untuk membeli bitcoin.

Jika anda belum ada wallet bitcoin boleh-buka BITX KLIK sini







Apabila membuat transfer di Maybank/CIMB andajangan lupa masukkan reference number. Reference number pending untuk memastikan duit dipindahkan ke account BITX yang betul. Selepas itu klik 'I have sent money'.  Process transfer suit dari local bank and a akan mengambil masa dlm 15 minit - 1 jam.

PS: Fahami pergerakan inflow/outflow dana anda

Deposit:          Maybank/CIMB>>BITX Cash >> BITX BTC>>HO   
Withdrawal:  HO>>BITX BTC >> BITX CASH >> Maybank/CIMB

Seterusnya Bitcoin perlu dipindahkan ke account Hashocean setelah request membeli KH(power) dilakukan. Rujuk gambar dibawah bagai mana pembelian KH(power) dilaksanakan.



BERIKAN KOMENTAR ()